»Otrok ne more več razviti odnosa s sabo, svoje identitete, avtonomije, ker je tukaj ves čas starš, ki ga nadzira. To pomeni, da staršu z otrokom ni uspelo vzpostaviti odnosa zaupanja, in to je zelo nevarno. In ga tudi s pametno uro ne bo, ker odnos je stvar interakcije, pomeni videti se, čutiti se, biti čustveno na voljo.«
»Če pa že, gre za to, da starši diskriminirajo svoje otroke, ker jih ne cepijo.«
»Če se z otrokom v celotnem predšolskem obdobju ni dogajalo ničesar posebnega, ni potrebe, da se starši pretirano obremenjujejo s tem, ali je otrok pripravljen ali ne za šolo.«
»Pozivamo predvsem starše, naj bodo pozorni, kaj otroci počnejo, in naj otroku prezgodaj ne dajo v lastno uporabo pametne naprave, predvsem pa ne polnega dostopa do spleta.«
»Nekateri starši, ki so svoje otroke izobraževali na domu, so se letos odločili otroke poslati v šolo, ker jih ne želijo preobremeniti s toliko celoletnimi izpiti, kot jih je zdaj predpisanih.«
»In ker je niso hoteli, so pred njo bežali. Ženske z otroki, otroci brez staršev, najstniki, starci.«
»Večina stisk izvira iz odnosov – pri tem ne gre zgolj za odnos starša ali drugega pomembnega odraslega neposredno do otroka, ampak tudi za preostale pomembne odnose v otrokovem življenju.«
»Starši so presrečni, da njihov otrok v inkubatorju ni sam. Mala tolažba, ker ne morejo biti vedno ob njih.«
»Otroci gredo domov in se o vsebini pogovorijo s starši.«
»Starše želimo opolnomočiti, jim dvigniti samozavest in samospoštovanje, jim pokazati, kako postaviti meje, kako poskrbeti zase, saj bodo le tako srečni starši svojim otrokom.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju